gammal text.

Jag lever för kärleken och allt som den kretsar runt. Jag lever för hjärtesorgerna och sångerna som den sjunger. De mjuka kyssnarna och de varma omfamningarna kommer att smälta isen innen den bryter samman.

Det spelar ingen roll vad jag gör eller vad säger. För vad kan göra när inget blir detsamma?

Jag har tagit chanser och jag har lämnat dem bakom mig. Jag har tagit tillbaka oskulden och jag har blivit avgudad. Jag har varit den enda och jag har fått mitt hjärta brustet. Jag har haft mitt roliga.

Det är skrivet i stjärnorna och historierna slutar på samma sätt. Hur kan jag få allt att förändras?

Jag kan inte krossa ett redan krossat hjärta. Jag kan inte stjäla att redan stulet hjärta och min största önskan är att älska samt bli älskad. Jag är djupt troende inom detta, så därför ger jag inte upp.

Vi väntar. Vi är villiga. Vi vill älska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0