Inte rädd längre.

Jag är inte som du - det vill säga den personen som skall slåss enda tills någon stupar. För nu har jag en ängel vid min sida som skyddar mig, och du kommer aldrig kunna att röra vid honom. Nej för du kommer aldrig att vinna denna strid.

Jag är inte rädd längre! Nej, jag är inte rädd att vara ensam. Allt är över nu och du vet att du gjorde du allt fel! Jag skall åter bli oskadd. Du såg mig för sista gången lämna detta spel, för jag har fått nog av denna skit. 

Att jag har känt dig, att säga att jag en gång valde dig kommer aldrig att rädda sitationen. Det jag gick igenom, det jag blev insatt i, kommer aldrig att vara ett argument till återförening. Jag är inte rädd längre.  


Kommentarer
Postat av: Chris Sibom

Ljug inte.. du är rädd för mig! ;)

2011-02-06 @ 20:21:40
URL: http://urbsandcutex.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0