mördare på flykt.

Jag känner inte igen mina reflektioner. Allt jag ser är en produkt av ert uttalande. Jag har alltid givit allt utan att kräva svar på de frågor som finns, trotts att ni var tvungna att dra fördel av att tillhöra normen. Jag varnade er, jag sa ju det skulle sluta på detta sätt. Det är dags att ni tar och börjar tänka utanför boxen, för alla är inte stöpta i samma form. Hämnden är ljuv och jag älskar smaken som den ger mig.

Torka bort tårarna från era ögon för nu är det för sent och ert dallrande från munnen gör det svårt att höra vad ni säger. Jag skulle kunna binda fast er alla i ett tåg som liknar x2000 och det kommer att skada er mer än vad det skadar mig. Hämnden är ljuv och jag älskar smaken som den ger mig.

Jag är en mördare på flykt! Ni har skadat mig för mycket och nu är det ni som stirrar mot min pistol. "Klick klack" se mig dra i denna utlösare bara för skojs skull. Jag var en gång en kille med tålamod, men är nu en mördare på flykt.

Ni har bara er själva att skylla. Jag visade er tålamod som om ni aldrig hade förstått innebörden av ordet. Kharma is a bitch så håll käft och kolla på monstret, det monstret ni har gjort mig till.

Klick klack - farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0