stalker!

Så fort som du fick lära känna mitt ansikte så kunde du inte se skillnad på mitt liv och ditt ego. Nu för tiden så är det du som gömmer dig samt smygtittar på mig från skuggan. Det spelar ingen roll om jag är i London eller Rio, du är till och med mig i Tokyo.  
Dina dagar är långa och dina nätter är ensama, vilket skiljer sig stort mellan dig och mig.

Det spelar ingen roll om jag dansar hemma eller befinner mig på en klubb, för jag märker ständigt hur jag kollar mig omkring för att inte bli upptäckt av dig. Hur många gånger ska jag behöva tillkalla extra vakter? Om du hör av dig igen så kommer din röv att fastna i fängelset!
Jag vet att du aldrig har sett mina ögon så rena och torra, men gladare kan jag bli om du håller dig unden!

Nu är det dags att du stannar upp och tänker till lite, samt reflektera över varför jag ska höra av mig till dig. Du vet att det finns gränser som är satta! Och du har gått över gränsen för sista gången därför är det du som kommer bära svart- och vitrandiga kläder framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0