Visdomsord.

Livet är för kort. För vackert för att du ska oroa dig. Ge inte upp. När kärleken är bekant, så finns det en morgondag.

Vissa dagar känner jag att de negativa tankarna tar över. Men när dessa dagarna infaller så vet jag att en tripp längre bort och djupare alltid hjälper. Jag lämnar världen bakom mig och finner det som är solljus för mig, i vetenskap om att allt kommer bli bra.

Jag låter aldrig någon få mig att må dåligt längre. Det du ser kan du får till guld! Är det fler än jag som tror på det uttrycket? Det är ingen idé att någon försöker ändra på denna inställning hos mig. Så gör som jag, kyss monskenet för natten har ett ungt hjärta, visste ni det?

Tillåt fantasin  tro på förändring, och det kommer få dig att gå längre. Steg för steg. Vägen må vara lång, men vid slutet kommer du inte kunna nå trätopparna, utan du är framme vid stjärnorna. Jag bryr mig inte om vart folk kommer ifrån, utan vart de är på väg... Och det är allt jag behöver för att klara mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0