Hej då!

1:a pojken var känd i köket. The first cut is the deepest? Ja och sen låg han där och blödde.
2:a pojken var en jurist. Han dömde mig för det mesta. Men aldrig att jag krossade hans hjärta.

Jag vet att inget håller för alltid

3:e pojken jobbade på kyrkogården. Hela hans munnen drog alltid nedåt. Därför ligger han nu vilandes 2m ned.
4:e pojken levde bland de rika. Han tog sitt plan för att hämta mig. Planet crashade för att han försökte köpa mig.

Kärleken gör alltid ont

5:e pojken kunde spela fiol. När han blev arg tog han det inte piano. Nu är han döv, ja vilken tragedi!
6:e pojken levde på gatan. Han hade valt ett liv som fattig. Jag väljer hellre ett hus, jag är inte så mkt för asfallt.

Varje brustet hjärta är ett mördat hjärta. Det är som att titta rakt in i en pistol. ha tillit till mig nu när livet är som det är. För varje brustet hjärta är ett mördat hjärta.

7:e pojken var en riktigt backstabber. Han frågade för att sedan berätta. Sov bland fiskar, där nere på botten!
Sista pojken bjöd in mig till filmstudion. Han ropade "klipp" till mig en gång... och jag tog det bokstavligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0