Idag skyller vi allt på Gustaw

Varje gång det sker något form av avslut så känner jag hur hela min kropp vaknar till. Alla vet om när detta händer, men det är ingen som reflektera över vilken smärta jag känner. Det är ingen som riktigt vet hur det känns att bli avvisad på det sättet, eller vara den som har blivit så lurad och alla lögner flyger omkring.

Alla vill bli älskade, så är det bara. Jag vill just nu bara ha något som kan få mig att känna mig lugn. Det är svårt att få folk att förstå vad jag verkligen vill ha. Hur ska jag därför veta att det finns någon som kan ge mig det jag behöver?

Jag hittar inte på saker för att reda ut mina misstag. Utan det var du som förvrängde allt och skyllde allt sedan på mig. Varför ska du känna att du har alibi? Se bara hur du lekte med mig, bedrog mig och fick mig sedan att må på detta sätt.

Nu hittar du på allt, och får mig att tro att det är jag som blir dissad. Det har gått så långt så att Se&Hör kommer skriva "Idag skyller vi allt på Gustaw". Det är dock ingen som kommer få känna mitt riktiga jag framöver, och den som trampar mig på fötterna igen kommer få höra Chat to me back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0