Blåmärken

Kärleken är inte som den en gång var, och passionen som en gång gjorde mig stark försöker nu ta död på mig.

Du jagar mig. Jag springer iväg. Vapen flyger omkring. Gör det inte. Jag förlorar. Jag ser rött. Jag är inget motstånd. Håll ditt avstånd. Gör inget som du kommer ångra.

Du skriker medan jag ropar, du är min värsta fiende. Jag vill skada dig, precis på samma sätt som du skadar mig. Upp och ned, dina slagord kommer allt oftare. Denna hjärtesorg vill tydligen inte försvinna.

Inte trodde jag att du skulle skada mig så mycket, och du har verkligen styrkan att fortfarande såra mig. Så försvinn därför ur min åsyn tills känslorna är borta, så att jag kan gå vidare.

Jag skadas när du kommer för nära. Känn hur min kropp skakar. Bitterheten blir värre i ett krig mot dig. När du kommer för nära känn då hur min kropp skakar. Smärtan blir bara värre i ett krig mot dig.

Jag kämpar fortfarande i ett krig mot dig
Försök inte skada mig i ett krig mot dig
Jag kämpar fortfarande i ett krig mot dig
Försök inte skada mig i ett krig mot dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0