Inget är så bra som du idag.

Jag kan nog säga alla de saker du vill att jag ska säga, ja jag kan nog göra det mesta för att du ska säga "hej" till mig igen. Folk runt omkring mig ber mig alltid att jag ska ta det lugnt, men jag kan faktiskt itne hjälpa att det är dig jag har i mina tankar, för jag trodde aldrig att jag skulle få träffa dig igen.

Det är verkligen som människor säger; att pengar aldrig är tillräckligt. Jag behöver inga parfymer eller snygga kostymer, nej det enda jag behöver är din närvaro. Så våga inte lyssna på vad andra säger för sålänge vi är tillsammans så kommer allt att bli bra... jag trodde aldrig att jag skulle få dela säng med dig igen.

Den känslan du får mig att känna är så levande, så jävla bra så, så äkta. Och jag vet att ju längre tiden går så kommer jag aldrig att bli densamma som jag var för några dagar sen.

Jag kan verkligen inte rå för de känslorna jag har, då inget är så bra som du. Vad fan är det du gör som får mig så jävla glad? Jag blir fan helt till mig att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen... så därför tycker jag att den den rätta vägen är hem till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0