Feelin good today!

Jahapp så står man här igen. Det är faktiskt en av de gladaste dagarna på mycket länge. Det känns som om jag kan få allt jag någonsin har velat ha, och jag bryr mig faktiskt inte om det är rätt eller fel.

Ibörjan trodde jag att jag behövde dig för att hela mitt brustna hjärta, vilket jag kanske borde ha nämnt från första början. Jag har ju faktiskt varit med om detta förut, så tekniskt sätt så är det upp till mig om jag vill gå tillbaka för att få mer.


Allt du önskar att jag ska göra, kommer jag faktiskt att göra, och det kommer bara göras för dig
. Jag skiter i verkligheten för tillfället och skjuter upp allt tills imorgon. Hm. Det är kanske nu man ska be han att följa med föralltid? Jag menar, jag är ju inte den personen som väntar i all evighet (skoja). En sak är säkert och det är att du och jag kan få det bra tillsammans. Ta därför chansen (tachansen.nu) och följ med mig!


Kommentarer
Postat av: jennie

jag blir så glad för din skull. men också osäker! jag hoppas det håller this time och att det blir bättre!!

2010-03-05 @ 13:15:58
URL: http://sugminfeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0