Jag älskar att höra hjärtslagen.

För länge sedan:
Någon sa en gång till mig "Du kommer aldrig att klara detta" och "Du lever i en fantasivärld". Så jag började tro att jag hade ett hjärta av sten och svarade "Okej jag är nog inte tillräckligt stark för att klara av det där ensam". De klappade mig på ryggen och sa "Berätta vad du vill göra i livet så ska vi berätta hur du ska göra för att nå det målet"

För ett tag sedan:
Någon sa en gång till mig "Du kan inte ta åt dig åt vad andra säger" och "Deras svagheter är din styrka". Så jag så jag började tro att jag hade ett hjärta av guld och svarade "Okej, jag kanske kommer förlora en dag. Men den förlusten är ett steg närmre segern". Jag klappade mig själv på ryggen och sa "Jag lever, jag älskar, jag lär"

Idag:
Jag älskar ljudet av ett fungerande hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0