Inte lätt.

Ingen ska få en vuxen man att vänta, nej ingen ska kunna slösa på min tid. Det är bara fjantar som spelar ett spel, därför kan ingen gå över min gräns. Allt hade varit så mycket lättare om vi ville samma sak, eller att vi åtminstone kompromissade.

Jag är inte den personen som jagar andra eller den personen som ljuger. Jag är dessutom för söt för att få min tid bortslösad. Du vet att jag inte kan läsa dina tankar, så snälla prata klarspråk, för jag är inte den personen som orkar gissa mig till saker.

Detta är fan inte lätt, snubbarna borde egentligen tillfredställa mig. Om de inte kan det så borde de veta gott och väll att jag kan finna mig en annan ganska snabbt. Jag är för söt för att ta skit, aldrig i livet att jag tar sånt. Om någon inte har tid med att vara med mig, så kan denne faktiskt säga "hejdå"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0