Det finns guld vid regnbågens slut

Jag har har verkligen bearbetat saker och ting rätt denna vår. Jag har lärt mig nya saker och träffat nya människor. Dessutom har jag sett på hur andra människor tacklar sina problem. Det har t.o.m slutat med att jag har lärt mig att älska igen.

Många frågar om jag håller mig varm med hjälp av de broar ja har bränt? Saken är den att jag har tagit en dag i taget för att sedan reflekterat över den. Tack Gud för att det har funnits personer som har fått min jord att snurra trotts allt som har hänt. Jag spelade inte spelet, och jag ville aldrig vinna kriget.

Älskar att leva. Lever för att älska.

Jag visste att jag var tvungen att riva allt jag hade byggt upp, för att sedan visa allt jag kände. Jag har aldrig velat säga farväl, utan jag har egentligen velat tacka alla för att jag älskar livet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0