Sluta medan du kan.

En ung dam sa en gång: "Lyssna på mig Gustaw! Du vet hur mycket du vill ha det och ändå försöker du vara cool över det. Du försöker även tänka förnuftigt om det, och du förnekar allt som sker. Du dras till det som en nattfjäril mot en flamma, och sedan kan du inte hålla dig borta från det. Så lyssna för jag vet vad jag säger"

Han försöker fånga dig i dina armar igen, och han kommer så till att du stannar där. För han är precis den typen du faller för - en sillyboy. Så inse att om du stannar där så är du verkligen galen!"

Hennes förvarningar stämde. Jag var mer än beroende, och jag råkade verkligen hamna på ond fot med honom. Hela tiden så var jag tvungen att följa hans premisser, men som tur så finns det ett slut på allt. Jag har blivit klokare och dragit mig undan all skit.

Sluta medan du kan och innan allt blir som han vill ha det, för han kommer verkligen se till att han gör slut på allt som hade med dig att göra. Det handlar bara om att bygga upp ett förtroende till sig själv, för annars kommer han verkligen att göra slut på allt som finns. Det finns inget gott i denna situation, för allt är verkligen en ända äcklig skithög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0