Framblick!

Jag har lärt känna mig själv genom all den skit jag har varit med att skapa. Det är ganska uppenbart att de flesta blir störd av det jag säger. Detta gör att jag är snabb med att be om ursäkt för de grodor som kommer ur mig, samt ber om förlåtelse för de synder jag har gjort. Men vad gör det? det är inte alla som vågar säga ifrån.

Jag blir ibland förbryllad över vilka olika aspekter och krafter som styr människor runt om mig. Det är konstigt att det är ytterst få av dessa människor som inte är rädda för att gå på en nitlott. Jag gillar att se på de människor vågar ta sig igenom de brinnande eldarna i förståelse att de kommer brännas. Det är tydligen fler än jag som klarar av pressen. Det är tydligen fler som har lärt sig att våga prova på nya saker.

Tiden förändras ständigt, så hamna aldrig i en efterkälke. Jag kommer iaf inte att vänta. Det är inte så att jag kommer springa ifrån dig, men jag ser att framtiden är gjord för mig så jag har inte tid att vänta.


Kommentarer
Postat av: Robert Nehmé

Håller absolut med gugge... MEn som jag skrev, man kan inte åstakomma något om man inte har en känsla för det...



Att ses vore trvligt:P

2010-08-12 @ 15:18:52
URL: http://theinternational.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0