otillräcklig

Svullna ögon - vi gör allt för att ingen ska märka av dem. Förtryckta sorger - kommer aldrig få smärtan att försvinna. För när man älskar djävulen så säljer man sin själ, och därför blir det svårt att få honom att gå. Otillräcklig är precis vad man känner sig.

Det kan vara skrämmande att känna att man inte är den enda hos sin kärlek, och ändå så blir folk förvånad när man gråter extra mycket av att mista den man har. När ens ängel egentligen är djävulen så visar det sig att kyrkan helt plötsligt är en grav, där man inte kan vara tillsammans. Det är därför man känner sig otillräcklig så det räcker och blir över.

Man ger falska förhoppningar och löften till varandra, och man försonas sedan för tusende gången. Ljug för varandra om ni måste mina käraste, ge er själva en orsak till att ha kvar varandra i livet. Så ge varandra därför falska förhoppningar som får er att tro på kärleken som förstör er inifrån. Ni är som fångad av en drog som stjäl er stolthet. Inte undra på att det är svårt att inte känna sig otillräcklig.

Ibland är man beroende av smärtan
Ibland är man beroende av tillfredställningarna man får
Ibland är jag fast besluten över det jag vill
Och det är att känna min kontrollerad av någon.


Kommentarer
Postat av: Eliin

<3<3<3<3

2010-04-28 @ 13:43:29
URL: http://elinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0