Okej, lite för pretto kanske.

Ibland känns det som om jag har levt stora delar av mitt liv gömd i skuggan, då jag har varit livrädd att min mur ska rivas. Jag har alltid fantiserat om hur bra morgondagen kommer att bli, utan att reflektera över hur perfekt mit liv egentligen är. Idiotiska lögner ska aldrig mer skada mig.

Jag har alltid bett folk gå ifrån saker som frambringar sorg, och att man alltid ska ta chanser för det man tror gott om. Man ska dessutom släppa allt som man inte kan kontrollera, samt öppna upp vägarna för det livet man vill leva. Älskade hjärta, öppna upp dörren.  

Varje sekund så reflekterar vi ljus av de vackra. Från mörkret ska vi alla skyddas. Med hjälp av sanningen inom oss så finns chansen till att få saker och ting att skina.

Tills änglarna börjar gråta och musiken dör ut. Tills jorden har brunnit upp och slutar att snurra runt, så är det mig själv jag ska skydda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0