Förnekelse

Du tror att du är snabb, men jag skulle vilja se dig hålla min takt.
Du tror att du är smidig, men jag skulle vilja se dig lura mig.
Du tycker att du är vuxen, men det känns mer som att du är 13 år.
Du tycker att du är smart, men vem fan tror du att du snackar med?

Alla kan se vem du egentligen är, så ta därför en god titt på dig själv och ifrågasätt varför du hela tiden förnekar sanningen?

Du tror att du är söt, men egentligen vill du inte bli sedd på det viset.
Du tror att du har besegrat mig, men egentligen så betyder vinst&förlust inget för mig.
Du tycker att du behöver mig, men om du fortsätter sådär så kommer det aldrig att hända.
Du tycker att du har en bra stil, men jag vet vad du egentligen vill ha av mig.

Allt som du säger = förnekelse,  och allt som du gör så lurar du bara dig själv hela tiden. Du försöker göra allt annorlunda, men du lurar bara dig själv och ingen annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0