Egoboost.

Oh yes, jag är jävligt het, och det blir dessutom ännu varmare när jag har mina egna märkeskläder på mig. Jag är fan jävligt bra och jag gör vad jag vill här i livet, och det finns ingen som kan slå mig på fingrarna där. Jag tycker hedan efter att livet kan bli som en enda stor show där jag får spela huvudrollen i mitt eget liv. Hm. Ja showen ska kunna jämföras med känslan av hur taggad man är inför en stor utgång. "Det finns inget som kan stoppa honom, och när han kommer, så kommer han som starkast"

Hör hur folk visslar och se hur jag skiner som den skarpaste diamanten, medan männen ställer sig i ett led bredvid mig. Det är ingen nyhet att jag kan rapp i käften och en blick kan få vem som helst att känna obehag. Som tidigare skrivet så är detta min show, så för er som har något emot det så är det bara ställa er åt sidan. Jag är dock inte här för att sätta dit någon, för jag är för bra för att såra någon annan. "Han är stilig som en fura, han är stark som en tiger, men han är snäll som en ko"

Jag känner mig så jävligt sexig, och känner det oavsett om någon påpekar det eller inte. Så sluta spekulera varför jag är som jag är, jag är bara nöjd med mig själv. Det handlar bara om att känna sig självständig, så därför skiter jag i vad folk snackar för skit. Det handlar bara om att ha kontroll över livet.


Kommentarer
Postat av: Telie

Roligt att höra! Hoppas du mår bättre nu :-)

2010-04-23 @ 09:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0